Drife
- Dapatkan link
- X
- Aplikasi Lainnya

Disclaimer
Drife Technologies wijst uitdrukkelijk alle verantwoordelijkheid af voor directe of indirecte verliezen of schade van welke aard dan ook die direct of indirect voortvloeien uit: vertrouwen op enige informatie in dit document, elke fout, weglating of onnauwkeurigheid in dergelijke informatie of enige actie die daaruit voortvloeit
Geen van de gepresenteerde informatie of analyses is bedoeld als basis voor enige investeringsbeslissing en er zijn geen specifieke aanbevelingen gepland. Dienovereenkomstig vormt dit document geen beleggingsadvies of advies of verzoek om te beleggen in enige vorm van beveiliging. De posities en plannen die in dit lichtboek worden geschetst, kunnen worden gewijzigd naarmate het project vordert.
Dit lichtdocument vertegenwoordigt werk in uitvoering en illustreert de intentie van Drife Technologies om het daarin beschreven project te ontwikkelen. Dit document is uitsluitend voor informatiedoeleinden en vormt geen aanbod of verzoek om aandelen of effecten te verkopen in Drife Technologies of een aanverwant of geassocieerd bedrijf. Een dergelijk aanbod of verzoek kan alleen worden gedaan door middel van een vertrouwelijk aanbodmemorandum en in overeenstemming met de voorwaarden van alle toepasselijke effecten en andere wetten.
Invoering
Waarom zijn we belangrijk? In minder dan een decennium bestaan er nu meer dan 1600 cryptocurrency-platforms die zijn gebouwd op basis van de blockchain-technologie. Nieuwe startups, geweldige innovatieve technologieën en verbeterde schaalbaarheidseigenschappen van de originele blockchain hebben ontzag gewekt. Meer dan 90% van deze projecten hebben echter geen praktische toepassing of bruikbaarheid. De meeste van hen zijn gemaakt als subketens of sidechains en maken gebruik van de kracht van efficiëntere systemen. Ondanks de kansen die de blockchain-onderneming biedt, is adoptie voor de meeste van deze platforms nog steeds niet mogelijk omdat: 'niet veel echte gebruikscasussen volledig zijn verstoord'.
Centralisatie
Er zijn veel problemen met dit type infrastructuur, namelijk uitbuiting in naam van de commissie, datalek en hoog niveau van overheidscontrole bij een centrale autoriteit. Op dit moment zijn er een paar grote spelers actief op elke geografische locatie en nemen ze deel aan prijsoorlogen, wat resulteert in een hoge burn-out van hun investeringen. De bijbedoeling van dergelijke inspanningen is om in de toekomst een monopolie- of duopoliemarkt te creëren waar ze de prijzen en provisies kunnen opblazen, met een ijzeren greep op het bestuur.
De bestaande taxi-aggregatorfirma's hebben een zeer gecentraliseerd systeem. Deze bedrijven verzamelen actief gegevens van pendelaars en chauffeurs, die worden gevoed met bedrijfseigen algoritmen om de best mogelijke overeenkomst te vinden.
Niet-duurzaam bestuurdersinkomen
Volgens een steekproef van bestuurders die voor MIT-onderzoek zijn geïnterviewd ( https://techcrunch.com/2018/03/02/mit-study-shows-howmuch-driving-for-uber-or-lyft-sucks/ ), bestaande aggregators verhoogden hun commissies tot 20-30% van de reiswaarde van een aanvangsbereik van 15-18%. Sommige chauffeurs verliezen uiteindelijk geld na verzekering, onderhoud en andere kosten, volgens een studie die zorgen over de arbeidsnormen opwerpt.
Chauffeurs hebben te maken met opmerkelijke investeringskosten wanneer ze een nieuw voertuig aanschaffen, in de hoop dat de nieuwe mogelijkheden hen in staat zullen stellen om de kosten binnen de kortst mogelijke termijn met een winstgevende marge terug te betalen.
Een chauffeur van een gerenommeerd taxibedrijf, die om anonimiteit vroeg, zei: ik moet meer uren per dag rijden om mijn inkomen te verhogen in vergelijking met toen ik bij het bedrijf kwam. Eerder werden onze incentives gemeten op het aantal voltooide reizen. Maar dat is veranderd samen met hogere commissies die nu in rekening worden gebracht door het platform
Surge Factors:
Tijdens periodes met grote vraag en lage leveringen, verhoogt het bedrijf de prijs van de rit en soms zijn deze kosten exorbitant, en klanten zonder andere optie zullen beslissen om door te gaan met de rit, ook al zijn ze niet tevreden met de prijs. In een dergelijk scenario is er geen geldige rechtvaardiging / redenering of juiste opsplitsing van de door de klant betaalde prijsstructuur. Dit gebrek aan consistente prijzen en transparantie heeft klanten gestoord, wat heel duidelijk blijkt uit klachten geregistreerd door klanten op social-mediaplatforms.
Omdat gevestigde marktpartijen marktwinst hebben opgebouwd op markten en er sprake is van een monopolie- of duopolie-situatie, worden de goedkope introductieprijzen geleidelijk verhoogd.
Toen de gevestigde firma's met hun activiteiten begonnen, zagen chauffeurs de voordelen van deze platforms en verwachtten ze dat de goede dagen zich over een lange periode zouden voortzetten. Toen deze verwachtingen toenamen, raakte de markt oververzadigd met chauffeurs, die allemaal een sterk verminderd inkomen hebben en die verwoed moeten strijden voor elke rit, in een markt die wordt overspoeld door concurrentie. De eerste voordelen werden mogelijk gemaakt omdat de kosten werden gedragen door de bedrijven die opnieuw terugkomen op het probleem van de hoge burn-out van beleggingen.
Onze oplossing
Decentralisatie heeft tot doel de focus te verleggen van een centrale autoriteit naar de bestuurderspartners. Met de kracht van de Blockchain-technologie streeft het DRIFE-platform ernaar om een nieuw paradigma naar het ride-sharing-scenario te brengen en de horde problemen op te lossen die zijn voortgekomen uit het huidige model van gecentraliseerd zakendoen. De groei van het platform draagt niet alleen bij aan de doelstelling van DRIFE, maar verbetert ook de algehele waarde die aan alle betrokken belanghebbenden wordt geboden, zoals het inkomen van chauffeurs, het ritbedrag, cyberveiligheid en transparant bestuur.
Een paar platforms hebben gepoogd de ontwikkeling van ridesharing met behulp van de blockchain te ontwikkelen en hoewel dit wordt toegejuicht, bestaat er geen enkele entiteit in de gedecentraliseerde wereld met een allinclusive geïncentiveerd product voor waardescheppers van de ritbranche
Bestuurders krijgen prikkels om nieuwe stuurprogramma's op het DRIFE-platform te introduceren; wat op zijn beurt zal helpen om een sociale gemeenschap van chauffeurs te vormen die eigendom is van de chauffeurs zelf. Het resultaat is een disintermediatie van de betaling aan een tussenpersoon tussen de bestuurder en de klant. Dit zal de nieuwe stuurprogramma's inspireren om andere stuurprogramma's aan te bevelen totdat een kritiek aantal stuurprogramma's zoals gedefinieerd door het netwerk aanwezig zijn op het DRIFE-platform.
Blockchain-implementatie creëert een volledig controleerbaar en geldig overzicht van transacties dat onuitwisbaar en onvergeeflijk is. Met een gebruikersvriendelijke interface om toegang te krijgen tot hetzelfde, kunnen transparantie in betalingen en tariefberekeningen worden bereikt. We zullen gegevens opslaan over EOS Blockchain, die alle informatie over de reis zal bevatten, elke commuter review en feedback zal worden opgeslagen in het gedistribueerde grootboek, forenzen zullen alle details van stuurprogramma's kunnen bekijken.
Anders dan de beoordeling en evaluatie systemen die worden gebruikt door gevestigde spelers, DRIFE biedt een innovatieve en holistische benadering om de diensten van chauffeurs te meten en dienovereenkomstig te belonen.
Bounty: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5054988
WEBSITE: https: // www .drife.one /
WHITEPAPER: https://www.drife.one/wp-content/uploads/2018/10/Drife-Lightpaper.pdf
Facebook: https://www.facebook.com/drife.official
Twitter: https: // twitter. com / Drife_official
Telegram: https://t.me/drife_official
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC6hDbqlihawJTGlmYa4P2Tg
Medium: https://medium.com/@drife_official
Profielforumkoppeling: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2060180;sa=forumProfile
ETH : 0xe97934F1e1e990055e9210ced1427C36e533a315
- Dapatkan link
- X
- Aplikasi Lainnya
Komentar
Posting Komentar